torstai 16. syyskuuta 2010

Beautiful blogger award


Kallio
Oi että! Kun raahauduin erittäin vaivalloisesti tarkistamaan blogin niin mitä näinkään! Palkinnon! Sain sen Mon Béret Noirin Riikalta (tunnetaan myös baskeripäisenä tyttönä ;)) Kiitos! Uujea;D mitähän sille sitten tekis? Aa, aivan. Pitää siis kertoa seitsemän asiaa minusta, jota siis ette vielä tiedä? Hah, helppoa! Te ette tiedä musta mitään MWHAHHAHAHA:D
Ei se ookkaa niin helppoo.

1.Olen syntynyt 22.4.1994. Ton te taisittekin jo teitää :/ Mitäs muuta keksis..Aa! Oon 157 cm pitkä!:D
2.Olen syntynyt Helsingissä, asunut siellä n. 6 ensimmäistä vuotta, sitten mutkan kautta tullut asumaan pieneen (Suomen suurimpaan) maalaiskuntaan nimeltä Nurmijärvi :)
3.Mulla on yksi oma ja yksi perheen yhteinen koira. Molemmat on unkarinpaimenkoiria, mudeja :)) Ihania!<3
4.Rakastan musiikkia. Olen itse opetellut säestämään pianolla ja kitaralla. Laulan paljon paljon (myös julkisilla paikoilla:D) mielelläni. Muita harrastuksiani on mm. näytteleminen (tämä on kymmenes vuosi!), koirien kanssa hölkkäily ja valokuvaaminen :))
5.Olen helluntailainen!
6.Olen pirteä ja joidenkin mielestä joskus jopa ylivilkas ihminen, eli puhun paljon! Mutta jos joukossa on edes yksi äänekkäämpi ihminen, olen aivan hiljaa. Kalliossa olen aika lailla hiljaa siis.
7.Viimeinen! Öö.. paha paha.. äitini mielestä olen boheemi taiteilijaluonne (helposti epätasapainoon menevä) joten välillä pitää todellakin rauhoittua:D eli ongelmista suurin on juuri itsensä rajoittaminen..

Kallion kirkko
Sitte vissii pitää keksii seittemä bloggaajaa jolle antaa tunnustus:D öö.
1.Riikka
2.Renja
3.Monica (rakas serkku<3)
4.Elina (hieno blogi, vasta näin)
Sori enempää ei tuu mieleen ku oon niin uus nyt täällä! Laitan heti puuttuvat ku löydän lisää uusii blogeja!


Mutta sitten muihin aiheisiin. Päivä ollut erittäin väsynyt.. EHEHE paitsi opon tunti ku naurettiin hysteerisesti :') voi opo-parkaa.. Pari kuvaakin ehdin ottaa.. Ai että muuten repesin ku oltiin ruokiksel käymäs kaupas ja sit paloauto tuli vastaa pillit soiden ja siel oli kaks miestä siis palomiehinä. Sit Riikka oli sillee et "VILKUTETAAN!" No tyttöhän sitte kans vilkuttaa. Mä nyt oon aina vilkutellu poliiseille ja muille mut en oo viittiny sentään palomiehille:D No, tietysti pitää vilkuttaa munkin sitte:D Ja ne vilkutti takas! Ei vitsi olisitte nähny millä tavalla! HAHHAHAHA.

Sitte pitäs pari kuvaa kai pistää tähä? Juu. Nyt pitää mennä, äiti huutaa sämpylälle ja kaakaolle! Olkaa kiltisti! <3: Laura



Ylhäällä: Riikka tanssii matkalla Siwaan ;D
Vieressä: Dösäri aamull
Alhaalla: Dösäri aamulla vol. 2
Bonus: Riikka riehuu:D





 

3 kommenttia:

Olis kiva kuulla jotain.
Ihan mitä vaan. Leave a comment, please :)

Laura