sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Johnny Depp näytteli kanssani

Renja & suloisen pelottavat pallot ;s

Hyvää sunnuntai-iltaa ihmiset! Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu:) Mulla ainakin oli. Perjantaina menin suoraan koulusta junalla Puistolaan kavereille. Käytiin mun vanhassa seurakunnassa, oli yks konferenssi koko viikonlopun :) Lauantainakin käytiin siinä kolmen kokouksessa. Illalla tietty Hakaniemen Saalemille Fueliin.. Kiva nähdä kavereita :) Tänään oon tehny jotai tosi sekalaista. Aamulla kävin puolen tunnin hölkkälenkillä koiran kanssa. Sitte siivosin yli tunnin. Ja sen jälkeen pelasin kauan simssiä :P Mutta hui minkälaisen unen mä näin viime yönä.. Siinä oli Johnny Depp, joka on mun idoli n______N' No me näyteltiin siinä sitten jotain improkohtausta ja sitte aloin puhuu ranskaa ku ajattelin et se osais ku se asuu Ranskassa. No, sanoin sitte jotai siinä väärin, taisin sanoo jotai mon frère tai jotai vastaavaa vaik tarkotin mon chéri (outo virhe jota kukaan ei tekisi päivällä ;o) ja sitte Johnny kuiskas mun korvaan mikä oli oikein:D Se oli sika noloo! :D Miks mä nään tollasia unia? ;o (kuvat muuten Kiasmasta, käytiin perjantaina kuvisryhmän kanssa)
Renja riehuu naruissa ;D

Miksköhän mä en muuten ikinä laita kuvaa ittestäni tänne? ;o täytyypä sekin joskus tehä. Ja ens viikolla kyllä laitan sen palkinnon eteenpäin. Lupaus. Täytyy mennä, sisko teki pannarii. Hyvää yötä muruset!

Ps. Unohdin mun kengät sinne Puistolaan.
Pps. Sori lyhyt postaus!




3 kommenttia:

Olis kiva kuulla jotain.
Ihan mitä vaan. Leave a comment, please :)

Laura